Do tuzemského mediálního prostoru vstoupil podcast Buduj značku. Produkci zajišťuje obsahová agentura EP Events and Production a nové díly budou vycházet každý týden na streamovacích službách Apple Music, Spotify a Google Podcast. Smyslem podcastu je především inspirovat tématy z oblasti byznysu a marketingu. Cílovou skupinou mají být OSVČ a malí podnikatelé. Mezi nepravidelnými hosty budou osobnosti z prostředí českého a slovenského byznysu. Jednou z nich bude třeba Lukáš Janoušek, šéf marketingu v Twisto payments.

reklama
reklama

„Vnímáme, že trh s podcasty v České republice si zaslouží rozhýbat. Zatím se pohybuje spíš na okraji mediálního prostředí. My bychom ho chtěli dostat do hlavního proudu. Tušíme, že trend dorazil i k nám,” říká Petr Schwank, majitel agentury a zároveň moderátor podcastu. „V tuto chvíli se zaměřujeme na profesionální podcastovou produkci. Další pořady budeme nasazovat průběžně.”

Stopáž podcastu se pohybuje mezi 25 až 40 minutami. Agentura do budoucna plánuje distribuci nových dílů dvakrát týdně. Poslechovost je zatím v řádu stovek lidí. K propagaci podcastu má sloužit především síť LinkedIn.

reklama