V pražském kině Lucerna se příští středu 17. dubna uskuteční druhý ročník konference Newsfeed DAY určené pro markeťáky pracující se sociálními sítěmi Facebook a Instagram. Celodenní program představí deset spíkrů, kteří se zaměří na výkonnostní kampaně, které jim pomáhají plnit jejich byznysové cíle a KPIs. Chybět nebudou ani case studies a představení novinek.

Od zástupce oficiálního Facebook Marketing Partnera pro reklamu Karla Tlusťáka (CEO Business Factory a ROI Hunter) se dozvíte, jaké facebookové trendy rezonují rokem 2019 a jak je co nejlépe využít. Pokud se věnujete e-shopům, určitě vás zaujme přednáška Radka Hudáka z Shoptetu o tom, proč jsou sociální sítě tak důležité pro návštěvnost a objednávky. Kde leží budoucnost automatizace reklamy, vám prozradí zahraniční spíkr Anton Gusev ze společnosti Joom, jedné z nejrychleji se rozvíjející e-commerce platformy na světě. Martin Paukrt z Footshopu prozradí, jak vám mohou influenceři pomoci šlápnout do prodejů.

Po obědové pauze následuje blok krátkých přednášek zástupců českých agentur, kteří předají své tipy z praxe. Jak ovlivnit výkon kamenných poboček díky facebookové reklamě ukáže Jan Pátek z Business Factory. S Danielem Dedekem z Peppermint digital se podíváte do zákulisí výkonnostních kampaní pro služby a s Jaroslavem Slavičínkým z Kindredu zjistíte, jak si poradit s kampaněmi pro nábor zaměstnanců.

Pozornost si rozhodně zaslouží tipy Kataríny Snopčokové, jak na App Install reklamy, a Blanky Kudrnové z Bonami, jak vstoupit na nový trh pomocí Facebooku. Celý den přednášek zakončí hvězda konference Josef Hlaváček přímo z dublinského Facebooku. Společně s ním také nahlédneme pod pokličku aukčnímu systému, který specialisty tak zajímá.

reklama
reklama

Konferencí bude provázet zakladatelka skupiny HolkyzMarketingu Pavlína Louženská. Více informací o konferenci najdete na day.newsfeed.cz.

reklama