K dispozici zákazníci mají výhradně přírodní ingredience, například různé druhy ořechů, chilli, červený pepř, kousky kakaových bobů, květy chrpy, brusinky či mrazem sušené maliny. Pro milovníky luxusu je zde zlatý poprašek, který je na čokoládu odborně aplikován čokolatiérem a cukrářem Martinem Pokorným. Návštěvníci Ateliéru si mohou koupit lámané kousky čokolády na váhu dle vlastního výběru — tak, jako to bylo za první republiky. Ochutnat mohou také luxusní pralinky, hravá lízátka, čokoládové muffiny a brownie. Čokoládu dostanou zákazníci zabalenou v luxusních obalech s rukopisem výtvarníka Zdenka Rykra, který před bezmála sto lety vytvořil vizuál pro Orion.

reklama
reklama

„Orion Ateliér pro nás není jenom prodejna čokolády,“ říká Lucie Klusáková, manažerka projektu. „Je to mnohem více místo, kde se setkáváme s našimi zákazníky, kteří se tu seznámí s naší značkou skrze všechny smysly, což v běžné prodejně není možné. U nás mohou čokoládu nejen ochutnat, ale také vidět proces její výroby, sáhnout si na ní, přivonět. Je to tedy pro nás i důležitý marketingový nástroj, jak ukázat kvalitu naší čokolády,“ dodává Klusáková.

Orion svým novým projektem s osobním přístupem cílí na mladé rodiny, mileniály a zahraniční turisty. Čokoládový obchod propaguje Nestlé na Instagramu, Facebooku a na Youtube.

Ve svém novém Ateliéru Orion plánuje kromě samotného prodeje čokolády také pořádat různé workshopy pro veřejnost. Nestlé přizpůsobilo design obchodu EKO trendu, prodejna má dřevěný interiér a recyklovatelné papírové kelímky.

reklama