Na Apríla odstartoval výrobce cukrovinek Mondelez rošťáckou kampaň pro oplatky Fidorka. Animované Fidorky v ní zlobí známou hudební skupinu Mirai. Ve spolupráci s jejími členy vzniknou tři desetivteřinové TV spoty, první od dubna, další budou následovat v průběhu roku.

 

reklama
reklama

 

V posledních dvou letech se postavičky Fidorek pohybovaly výhradně v animovaném světě, nová kampaň je vezme do reálného prostředí mezi lidi. První z trojice reklamních spotů natočil slovenský režisér Samuel Hoffman. Televizní spot doplní kampaň v digitálu a sociálních médiích.

„Fidorky se dlouhodobě profilují jako hravé čokoládové oplatky, které inspirují k rošťárnám. Hledali jsme cestu, jak toto nastavené vnímání značky podpořit a oživit,” říká Alena Kratochvílová, manažerka značky Fidorka. „Věřím, že nová kampaň osloví především mladší cílovou skupinu značky Fidorka. A zároveň i fanoušky této populární kapely,” doplňuje Kratochvílová.


V prvním ze spotů, který pracuje s novým vizuálním konceptem, se Fidorky objeví ve zkušebně kapely Mirai. Zpěvákovi vezmou mikrofon, aby si po svém zazpívaly hudební hit ´Chci tančit´. „Těšíme se na další spolupráci s kapelou Mirai, protože jejich naladění na rošťárny je, stejně jako u Fidorek, velmi přirozené a spontánní. Kluci sami přiznali, že si Fidorku rádi dají, navíc pocházejí ze stejného kraje – Fidorka vznikla v Opavě, kde se dodnes vyrábí, a hudební skupina Mirai se zrodila ve Frýdku-Místku,“ dodává Kratochvílová.

Kreativní návrhy kampaně pocházejí od agentury Friendly, která má na starost také produkci a kontakt s vydavatelstvím Universal Music zastupujícím Mirai.

reklama