Společnost Kaufland v dubnu spouští rozsáhlou mezinárodní kampaň, v jejímž rámci poukazuje na to, jak významnou roli hraje jídlo v naší společnosti a v našich životech. Do popředí nestaví produkty, ale především emoce, které v nás jídlo vyvolává.

„Chceme zdůraznit jedinečnost a důležitost jídla v životě a to, že je víc než jen souhrnem jednotlivých potravin. Přináší lidem radost, vzpomínky i nové zážitky, spojuje a spoluvytváří domov, symbolizuje tradici a pohostinnost,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti. 

 

reklama
reklama

Zákazníci se s kampaní setkají prostřednictvím billboardů, televizních a rozhlasových spotů, letáků a na internetu, ale i na různých místech ve všech prodejnách obchodního řetězce. Kaufland v každé z nich nabízí bohatý sortiment ovoce a zeleniny, pečiva, mléčných výrobků, čerstvé pulty s rozsáhlým výběrem kvalitního masa, ryb a uzenin, včetně velkého množství regionálních produktů.

„Kampaň se bude prolínat všemi těmito kategoriemi a prostřednictvím vzkazů s emočně silným sdělením bude komunikovat svou nosnou myšlenku – že jídlo nás doprovází při těch nejkrásnějších a nejdůležitějších událostech v životě,“ dodává Renata Maierl.

Kampaň, která chce podpořit hodnoty společnosti Kaufland, bude v průběhu celého roku v mnoha podobách zobrazovat témata související s jídlem jako například svobodu, přátelství, objevování nových chutí nebo zdraví. Všechna se objeví ve více než desítce různých spotů a s nimi spojených vizuálů. Pro zákazníky je během celé kampaně připravena spousta atraktivních akcí, které se budou vázat vždy ke stávající sezóně a k danému tématu.

Sloganem, který celou komunikační platformu začátkem dubna otevírá, je „Jídlo je láska“. Ten se pojí k příběhu, v jehož popředí stojí rodina a jeden snubní prstýnek a který vtipným způsobem ukazuje, jak zásadní roli může hrát i „obyčejná“ bábovka.

reklama