Fénix content marketing je žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2018 stalo v českém obsahovém marketingu. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Uzávěrka do letošního ročníku soutěže je již 15. března 2019. Slavnostní vyhlášení soutěže proběhne 23. května 2019 a v ceně přihlášky jsou 2 vstupenky na tento event.

Letos můžete soutěžit ve 21 kategoriích. Jako novou kategorii vyhlašujeme Nejlepší distribuce firemního obsahu. Zaměřuje se na distribuci obsahu, ať už netradiční formou, nebo zajímavým rozsahem oslovení cílové skupin.

reklama
reklama

Porota 6. ročníku soutěže Fénix content marketing

Jako každý rok porotu z 20 % obměňujeme, aby zůstávala zachována nezávislost a nezaujatost z předchozích ročníků soutěže. Vaše práce bude letos hodnotit 32 odborníků z oblasti marketingové komunikace a médií. Mezi novými porotci letos vítáme Sandru Plachou, marketing managerku Mercedes Benz, Iva Pacovského, marketing managera Moser, Theu Kučerovou z Proč Ne?! (supplement Hospodářských novin), Karla Buriánka, marketing managera Vogue a Marcelu Dědourkovou, marketing managerku MAKRO.

První setkání poroty a zahájení ročníku soutěže proběhlo 13. 2. 2019 a na fotografie z akce se můžete podívat zde.

Jak se přihlásit?

Přihlášku můžete vyplnit prostřednictvím webové stránky.

Jakou cestou odevzdat tištěné podklady k přihlášce (magazíny, prezentace a další):

1.    Českou poštou na adresu: Public relations FREYA CZ, s.r.o., Rytířská 24, Praha 1, 110 00

2.    Kurýrní službou – domluvte se s námi a pošlete kurýra

3.    Kurýrní službou z naší strany – vaše materiály si po Praze po předchozí domluvě vyzvedneme

4.    Osobní domluva o předání – v případě netradičně velkých formátů apod. 

Mediálními partnery letošního ročníku jsou již tradičně titul Marketing & Media a online portál Mediaguru.cz. Organizátorem je agentura FREYA CZ.

O soutěži Fénix content marketing více zde

 

reklama