Jedny s ní ohromují spotřebitele, druzí prezentují svou inovativnost a další s ní staví třeba pobočkové sítě a školí zaměstnance. Virtuální realita (VR) už pro marketing není jen nástrojem na výrobu "wau". Některé české značky, za všechny jmenujme Škoda Auto, ji už umějí používat kreativně a efektivně, a v Česku existuje mnoho na VR specializovaných agentur. K nim se minulý týden přidal Virtuplex - největší hala na VR ve střední Evropě a nový startup Etnetery. Na 600 metrů čtverečních se bude věnovat především komerčním klientům a také výzkumu a tréninkům.

MAM se ve svém hlavní materiálu věnuje i rozšířené realitě jako předstupni VR, která je díky technologické nenáročnosti (stačí mít jen chytrý telefon) dostupným prostředkem i pro značky s menším rozpočtem. A nebo dokonce i žádným (alespoň na média), jak ukazuje kampaň Havasu pro Amnesty International.

reklama
reklama

Téma VR vzbuzuje touhu předjímat a fantazírovat. Text nastiňující možnou budoucnost rámovanou virtuální realitou napsal pro MAM prezident Asociace virtuální a augmentované reality Martin Kotek. Prý si už brzy budeme číst zprávy ve 3D a třeba na oknech autobusů. 

MAM titulka 9

V čísle dále najdete:

  • O vývoji sítě Dentsu Aegis Network s jejím ředitelem Petrem Chajdou
  • Katalog eventových agentur působících na českém trhu
  • Čeští prodejci se neradi smějí a nechtějí sloužit, říká Petr Brabec z CPI o českém retailu
  • Jaká je budoucnost využívání mobilního internetu? To představí studie od společnosti Cisco

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 4.3. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

reklama