Česká módní značka Pietro Filipi představuje na jaro a léto 2019 novou kampaň s heslem “Když o něco jde, nemá cenu spěchat”. Tvářemi kampaně se stali Tomáš a Ester Berdychovi. 

IMG 20190226 102529

"Ať už jde o budování úspěšné sportovní kariéry, romantický vztah nebo výrobu prémiového oblečení, věříme, že ty pravé hodnoty vznikají časem,” přibližuje myšlenku kampaně majitel značky Michal Mička. Spojení Pietro Filipi s Tomášem a Ester Berdychovými důraz na párovost. Kampaň totiž poukazuje, že česká módní značka vyrábí kolekce pro ženy i muže. Páry se mohou oblékat společně a vzájemně se sladit.

reklama
reklama

Kampaň nafotil Branislav Šimončík v Monaku, kde manželé Berdychovi žijí a tráví spolu čas. Vypráví romantický příběh lásky na první pohled - od osudového setkání, přes počáteční nesmělé pohledy, svádění a první společnou noc, až po chvilky plné důvěry, blízkosti a intimity v dlouhodobém spokojeném vztahu.

IMG 20190226 102218

Pietro Filipi založil v roce 1993 Petr Hendrych. Jelikož se mu v té době narodil syn Filip, jejich křestní jména dali vzniknout české oděvní značce. Ta má dnes  zhruba 40 poboček v šesti zemích světa. Téměř 80 % výroby pochází z České republiky a Slovenska.

reklama