Czech On-line Expo přivítá na jednom pódiu zástupce všech významných zbožových srovnávačů v Česku. O tom, jaká je jejich role v době, kdy zákazníci tíhnou ke konkrétním značkám a jejich cenová senzibilita slábne, si budou povídat Tomáš Braverman z Heureky.cz, Milan Šmíd ze Zboží.cz a František Štrupl z české pobočky Googlu. Bude to vůbec poprvé, co se zástupci největších českých srovnávačů účastní společné diskuze.

reklama
reklama

„Střední Evropa je z pohledu zbožových srovnávačů poměrně unikátní. Na západě zákazníci mnohem častěji nakupují prostřednictvím market places typu Amazon,“ vysvětluje Honza Mayer, CEO společnost Dataweps, který bude panelovou diskuzi moderovat. Podle srpnové studie APEK využívá srovnávače vždy nebo při většině nákupů 55 % dotázaných, kteří nakupují na internetu alespoň jednou za rok. Častěji jsou to muži než ženy. Ještě před pěti lety vybíralo zboží primárně pomocí srovnávačů 70 % respondentů.

Panelová diskuse proběhne jako součást vzdělávacího veletrhu Czech On-line Expo v pátek 29. března od 11:00.

reklama