Soutěž, pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, má ambice zhodnotit to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulý rok vzniklo. 

V pražském klubu Lávka byly kromě dvaceti hlavních cen uděleny také ceny za nejlepší product placement a multichannel creativity, nejlepší internetový formát, cena MMS (multimediální zprávy) a konečně cena akademické poroty Vysoké školy kreativní komunikace.

Nejlepším hercem v reklamě byl zvolen Tomáš Jeřábek. V novém MAM najdete i galerii vybraných oceněných prací.

reklama
reklama

 MAM 2019 08 01

V čísle dále najdete:

  • Makro v budoucnu: Prodej zboží bude druhotný, obchody se stanou místem inspirace
  • Děti a reklama: Současná legislativa a etické problémy
  • Na co sáhl, to se proměnilo ve zlato. Přesto zůstal mág showbusinessu osamělým člověkem
  • Tři nejpřekvapivější výsledky evropského výzkumu mezi profesionály komunikace Evropský monitor.

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 25.2. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

reklama