Finále Super Bowlu, nejvýznamnější událost na americkém reklamním trhu, letos sledovalo nejméně diváků za posledních deset let - 98,2 milionu. Je to o pět procent méně než předchozí rok, Super Bowl je přesto stále nejsledovanějším televizním pořadem v USA. Navzdory trvajícímu poklesu sledovanosti se zvýšila cena za nasazení reklamy během finále - o pět procent na 5,25 milionu dolarů za 30 vteřin.

Alza má po přibližně dvou letech konečně vedení marketingu, a to hned dvouhlavé. Řediteli se stali původně dočasní marketingoví ředitelé Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš. "Jejich úkolem dosud bylo vést marketing do doby, než najdeme nového marketingového ředitele. Jak šel čas a naše hledání neneslo požadované ovoce, začalo se ukazovat, že kluci vedou marketing nad očekávání dobře, že se velmi dobře doplňují," uvedl Tomáš Havryluk z představenstva Alzy.

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.