RRTV OPĚT ŘEŠÍ SOUKUPOVY ZPRÁVY

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení se společností Jaromíra Soukupa Barrandov Televizní Studio kvůli možnému porušení licence.

Radě vadí, že Televize Barrandov vysílala zpravodajský pořad Naše zprávy jen jednou denně, podle podmínek licence měla stanice svůj zpravodajský formát zařazovat až několikrát za den.

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.