Febiofest představil první hosty a filmy svého 26.ročníku, který se bude konat na konci března 2019 v Praze a začátkem dubna v 15 regionálních městech Česka. Současně populární herečka Jiřina Bohdalová, která na zahájení Febiofestu obdrží cenu Kristián, spolu se zakladatelem a prezidentem festivalu Fero Feničem pokřtila nový vizuální styl i koncept kampaně festivalu, který vyvinulo studio Dynamo design. 

Ústředním motivem kampaně jsou černobílé portréty mladých diváků se dvěma páry očí. Jejich zdvojený zrak má svou neobvyklostí nejen přitáhnout pozornost k festivalu, ale zároveň vyjadřuje ústřední myšlenku, propagující bohatost festivalového menu: Bude toho k vidění tolik, že jedny oči nestačí.

Vizuální styl respektuje pro festival typickou žluto-černo-bílou barevnost, která se promítá jak do výrazného, hypnoticky působícího grafického vzoru, tak do specificky deformované typografie.
Samotné slovní znění názvu festivalu je proto nově doplněno i “čtyřokou” grafickou značkou, která bude Febiofest provázet při dalších ročnících.

reklama
reklama

Jak říká kreativní ředitel Dynama a současně i autor konceptu Libor Jelínek, který ho vyvinul spolu s celým týmem agentury, nový vizuál Febiofestu navazuje na základ, který vykrystalizoval během uplynulého čtvrtstoletí, a posunuje ho směrem k dnešní realitě komerční komunikace a mnohdy zbulvarizovaných médií. Jde v ní i nadále o obsah sdělení, ale stejně tak o jeho nepřehlédnutelnost. Mottem konceptu je tak od letoška slogan Tak ať vás pěkně přechází zrak! 

Dynamo design Febiofest 2019 06
reklama