Nový nájemník musí splnit kvalifikační kritéria, mezi které patří například provozování maloobchodního prodeje odpovídajícího sortimentu po dobu minimálně posledních tří let nebo provozování alespoň jedné maloobchodní prodejny s rozlohou větší než 30 m2 a obratem alespoň deset milionů korun za poslední účetní období.

Při hodnocení zaslaných nabídek bude ze 40 % rozhodovat cena a z 60 % kvalitativní kritéria. Mezi ty patří kvalita poskytovaných služeb, reference, vizualizace, design a rozvržení obchodních prostor, sortiment, plán personálního zajištění a omni-channel retail.

Nová obchodní jednotka by měla nabízet buď oblečení s módními doplňky, nebo elektroniku, či kosmetiku, popřípadě také drogerii. V případě kosmetiky a drogerie se musí jednat o tzv. monobrandovou prodejnu s nabídkou pouze jedné značky.

reklama
reklama

 

Na Terminálu 2 byla před nedávnem otevřena nová komerční zóna. S rozšiřováním obchodních jednotek počítá letiště také do budoucna, nicméně limitem je nedostatek prostoru, což se změní po plánovaném rozšíření Terminálu 2.

reklama