Nejsledovanější televize v zemi slaví 25 let vysílání. Ve zlaté éře se na ni dívaly tři čtvrtiny národa, rekordně téměř pět milionů diváků. Nova pobláznila diváky svým programem, prosadila do zákonů nové reklamní prvky, vychovala skvělé profesionály a všechny naučila, jakou hodnotu má deset miliard korun. Co čeká televizní stanici v další pětadvacetiletce?

Mediální analytik a autor textu Filip Rožánek v rozsáhlém materiálu popisuje peripetie vzniku stanice, výzvy, se kterými se její ředitelé museli potýkat. „Dnešní Nova je standardní, sebevědomá a profesionálně dělaná komerční televize,“ tvrdí Rožánek. „Jen se už při pohledu do programu nejde ubránit dojmu, že nemá někdejší dravost a nápaditost, protože vsadila na předvídatelné jistoty.“

Součástí osmistránkového tématu je i rozhovor s Ivanem Rösslerem, bývalým šéfredaktorem zábavy Novy. Ve zlaté éře televize si jeho pořady zapínaly i čtyři miliony lidí. K těmto výsledkům se v digitální době přibližuje stanice už jen sporadicky.

reklama
reklama

51392599 608646549573284 1497862723424223232 n

V čísle dále najdete:

  • Rozhovor s Romanem Latuskem, bývalým generálním ředitelem vydavatelství Economia o transformaci médií, paywallech a odcházení
  • Téma marketing hudebních videoklipů a rozhovor se zpěvačkou Barborou Polákovou 
  • Jak fast fashion (rychlá móda) ničí planetu?
  • Už polovina prodejen Euronics se proměnila na Datart. Je rebranding úspěšný?

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz 

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 4.2. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

 
reklama