Příležitost najít si práci v marketingu budou mít všichni, kdo přijdou nasát vědomosti na březnový veletrh pro e-shopaře, marketéry a online podnikatele Czech On-line Expo. Kromě burzy pracovních příležitostí slibuje veletrh více než 60 hodin inspirace, novinek a trendů, které jím budou jednotliví experti dávkovat přibližně ve 100 přednáškách. Na ty, kteří dávají před teorií přednost praxi, čeká dalších 40 hodin workshopů.

Veletrh, který se ještě loni jmenoval E-shop Summit & Expo, se koná 29. a 30. března v prostorách Výstaviště v pražských Holešovicích. Program 15 odborných summitů garantují marketingoví specialisté, jako například Martin Brablec z Obsahové agentury, UX a CRO konzultant David Kočí, odborník na SEO Pavel Ungr, expert na zákaznickou péči Mário Roženský a mnozí další.

„Témata jednotlivých přednášek představíme během února. Garanti přípravu nijak nepodceňují, někteří dokonce začali kvůli veletrhu zpracovávat vlastní výzkum tak, aby nenudili návštěvníky něčím, co slyšeli mnohokrát předtím,“ upřesňuje hlavní pořadatel Jan Kalianko.

reklama
reklama

Počet prodaných vstupenek na akci trumfnul již před Vánocemi návštěvnost minulého ročníku. V tuto chvíli se na veletrh chystá přes 3000 registrovaných návštěvníků. Vystavovatelé už zabrali už dvě třetiny plochy.

reklama