Nový šéf marketingu Seznam.cz Jiří Herian bude zodpovědný nejen za brandový marketing, ale i za produktovou a B2B komunikaci. Povede také týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení. Předtím dvacet let působil v mediálních agenturách skupiny Omnicom Media Group. Na pozici Managing Director vedl agentury Attention!Media, následně PHD a nakonec i OMD. Naposledy pracoval ve firmě Carrolinem, která prodává luxusní zboží a šperky.

reklama
reklama

Business Development povede Mansour

Daniel Mansour bude mít v Seznam.cz zodpovědnost za strategický rozvoj obchodních příležitostí, distribuci produktů, služeb a obsahu z portolia Seznamu. Mansour se v posledních letech věnoval na pozici Head of Digital rozvoji digitálu v mediální agentuře Wawemaker. V ní tvořil obchodní strategii a také koordinoval digitální týmy napříč skupinou GroupM. Byl zodpovědný za komunikační strategii řady klientů, například České spořitelny, Vodafonu, Plzeňského Prazdroje, Ikey nebo Henkelu. Předtím dlouhodobě působil ve vedoucí pozici v agentuře Universal McCann.

SeznaM daniel mansour 1024x651


Oba manažeři budou spadat přímo pod představenstvo společnosti. Po dobu nepřítomnosti vedoucího marketingu a business developmentu měl obě oddělení na starosti Aleh Drohal, který nadále zůstává provozním ředitelem Seznam.cz.

reklama