Nejsledovanější televizní skupinou byla v roce 2018 Česká televize. Její stanice sledovalo v průměru po celý rok 30 procent diváků starších 15 let. Těsně za ní skončila skupina Nova s 29procentním podílem, třetí byla skupina Prima s podílem na sledovanosti necelých 23 procent. U mladší divácké obce ve věku 15 až 54 let dominovala televizní skupina Nova, která dosáhla průměrného podílu 35 procent.

Fotbalová Slavia získává nové marketingové partnery. Klub oznámil zahájení spolupráce se značkami Puma a prodejcem sportovního zboží Sportisimo, kteří se od jarní sezony stanou jeho oficiálními partnery. Značka sportovního oblečení Puma střídá dosavadního partnera Umbro. Představení nových dresů Puma proběhne na přelomu února a března letošního roku. Puma už se sešívanými dresy v minulosti spojená byla, konkrétně na konci 70. let.

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.