Jedno je jasné: Značka Huawei, druhý největší výrobce mobilních telefonů na světě, přežije. Ekonomika a investice totiž neznají hranice. Zde se samozřejmě můžeme bavit nejen o hranicích geografických, nýbrž i o těch etických. Server Info.cz už v prosinci 2017 psal o tom, jak Američané vyloučili čínskou firmu ze všech státních zakázek. A že Evropanům vůbec žádné nebezpečí nedochází. Huawei se mezitím stal jedním z pilířů evropských mobilních sítí a hlavně jedním ze zásadních investorů do reklamy a také do evropských sportovních klubů. Bez Huawei by nebyl pokryt wifinou stadion Borusie Dortmund. Kromě tohoto klubu Huawei sponzoroval Ajax Amsterdam, britský Arsenal, Benficu Lisabon, Atlético de Madrid, Paris Saint­Germain...

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si