Kampaň brněnských veletrhů cestovního ruchu pracuje s ideou, že i běžné momenty lze přetvořit ve vzácné vzpomínky. Upozorňuje na fakt, že nezáleží na tom, zda lidé cestují ve své rodné zemi, či do vzdálenějších koutů světa. Naopak se snaží šířit myšlenku, že o nové příběhy, vzpomínky a zážitky z cest se mnohdy starají všední záležitosti. Akce přitom prezentuje jak „výjezdový“ cestovní ruch (GO), tak cestovní ruch domácí (Regiontour).

Naše kampaň neukazuje bezchybné pláže z luxusních katalogů. Naopak pracuje s cestovatelskými emocemi, které jsou spjaté s naprosto všedními momenty. Lidé mohou vidět celkem deset odlišných situací, v nichž hrají roli různé věkové skupiny,“ vysvětluje Karolína Křenková ze společnosti Veletrhy Brno, která koncept kampaně #vzácnémaličkosti vymyslela. O vizuály, grafické zpracování a microsite se postarala brněnská agentura Kreatura, která už v loňském roce připravila pro akci nová loga a kreativní vizuály.

BVV GoReg2019 KeyViz final 2

Komunikace bude k vidění v outdooru, nejvíce pak v Jihomoravském kraji. Objeví se i na Instagramu. Tam lidé najdou hravé hlášky z cest či reakce na aktuální dění. Výroky z cest se promítnou i do rozhlasové kampaně.

reklama
reklama

Online hra aneb Staň se tváří kampaně veletrhů Go a Regiontour 2020

Součástí kampaně je online soutěž, která je dostupná na webu vzacnemalickosti.cz. Hra pracuje opět s cestovatelskými výroky, které lidé vkládají do svých fotografií.“ Příspěvky vytvořené od soutěžících šíří hashtag #vzacnemalickosti, ale i vybraná hesla z kampaně. „Vítězná fotka poté bude jednou z tváří kampaně veletrhů cestovního ruchu v roce 2020,“ uzavírá Křenková.

reklama