Od listopadu propaguje elektroniku Panasonic známá popová zpěvačka a tanečnice Dara Rolins, konkrétně se stala tváří pro produktovou rodinu reproduktorů party speakers.  

Zpěvačka vystoupí v komunikační kampani, která se bude zaměřovat na klíčový produkt společnosti a následně celý segment party speakers. Vidět bude především na on-linu, na sociálních sítích a v kamenných obchodech.

reklama
reklama

„Dlouho jsme hledali správného ambasadora. Měl reprezentovat jak hlavní hodnoty naší značky, tak i poselství produktů této kategorie (Žiji hudbou, mám styl). Nakonec jsme vybrali Daru - spojení hudby, tance, životního stylu a profesionality v jejím podání dokonale koresponduje nejen s našimi audio produkty, ale také s filozofií naší společnosti,“ uvádí ke spolupráci Peter Menky, ředitel pobočky společnosti Panasonic Česká republika a Slovensko. Firma chce také využít sílu, kterou má zpěvačka na sociálních sítích.

Andrea Hurychová, specialistka na influencer marketing a spoluzakladatelka agentury WeDigital komentuje spojení následovně: "Daru Rolins bych si spíše spojovala s nějakou víc life-stylovou novinkou typu bluetooth sluchátek. Na druhou stranu myslím, že jde vzhledem k cílové skupině Panasonicu o velmi dobrou volbu celebrity."  

 

reklama