WPP pokračuje s nedávným nástupem Marka Reada ve zjednodušování struktury svých agentur. Po sloučení digitální agentury VML s Young & Rubicam, zfúzuje i kreativní agentura JWT s agenturou Wunderman, zaměřenou na technologie, data a commerce. Společně se budou jmenovat Wunderman Thompson.

Na globální úrovni je fúze Wunderman a JWT již dokončena. Wunderman Thompson povede globální šéfka Wundermanu Mel Edwardsová, dosavadní šéfka JWT Tamara Ingram bude mít v nové agentuře pozici globální předsedkyně. Wunderman Thompson bude mít ústředí v New Yorku a Londýně, sloučení všech agenturních poboček po světě se odehraje začátkem nadcházejícího roku. Nové seskupení má celkově 20 tisíc zaměstnanců a 90 poboček.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si