Ano: Z části spotřebitelů se pak stávají věrní zákazníci

Z pohledu nakupujícího v kategorii cukrovinek jsou dobré limitované edice stále lákavé a platí, že je zákazník připraven zkoušet nové příchutě nebo formáty zejména u silných, známých a podporovaných značek. Podle dat vidíme, že limitované edice dokáží přitáhnout ke značce i nové nakupující, kteří ji doposud neochutnali. Příslušná "limitka" dává podnět k tomu, aby na základě dobré zkušenosti zákazníci začali nakupovat i standardní výrobek. Například letos jsme už měli limitované edice tyčinek Ledové kaštany, momentálně máme na trhu kupříkladu tři druhy Studentské pečetě s úplně novými netradičními ingrediencemi jako je zázvor se želé s chutí grapefruitu, karotka s dýňovými semínky se želé s chutí limetky a marcipán s pomerančovou kůrou se želé s chutí tymiánu. To vše v rámci limitované cestovatelské edice, které jsou podpořeny consumer promo a masivní multikanálovou kampaní.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si