Ultimativní zážitky přímo v obchodě, spojení zábavy a nakupování nebo stále silnější průnik technologií do samotného nákupního procesu. To jsou jen některé z aktuálních retailových trendů. Agentura J.W.T. každoročně vydává přehled těch, které podle ní ovládnou následující rok. Tady je výběr několika, které budou hýbat světem retailu.

ZKUŠENOST NADEVŠE

Tradiční obchody dlouhodobě hledají způsob, jak účinně čelit invazi e­-shopů, přitom existují takové formy zážitkové prezentace, která žádný e­-shop nikdy nepřinese. Za bundy Canada Goose nedáte pár stokorun a dokonce ani tisícikorun, ale musíte si připlatit ještě jednu nulu. A jak nejlépe přesvědčit zákazníka, že za své peníze dostane extra zboží, které chrání před mrazem dvacet a víc pod nulou? Prostě v prodejně zřídíte kryokomoru (vychlazenou na -25 stupňů), kde si to zákazník pěkně užije.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si