Video je snadná cesta, jak přimět zákazníky, aby strávili se značkou víc času. Je mnohem živější a napínavější než statická fotografie a dokáže udržet pozornost lidí na delší dobu. Proto se do produkce a následného proma videí investuje čím dál tím více peněz. Průzkumy ukazují, že v roce 2019 by mělo video tvořit až 80 procent reklamního obsahu.

Nic ale nemůže růst věčně a po dosažení svého vrcholu se i sebelepší věž začne kymácet. To se pomalu děje i v případě videí a trh jich začíná být přesycený, v čemž nás utvrzuje například fakt, že Facebook reportuje video views už po třech sekundách a to i v případě minutového videa. Stejně tak pozorujeme nárůst podílu stories na Instagramu, tedy stále častěji se používá formát, který nativně nemůže mít víc než 15 sekund. Značky jednoduše zahltily sociální sítě reklamou. U videí už také začíná fungovat takzvaná bannerová slepota a lidé věnují reklamním sdělením méně a méně času. Jejich pozornost je třeba upoutat jinak.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si