Vysílací rada měla při svém posledním zasedání žně. Dala televizi Barrandov 30 dnů na to, aby začala vysílat skutečné zprávy a upozornila ji, že porušuje licenci. "Do vysílání byl jednou denně nasazen pořad, jehož název sice zněl Moje zprávy, ale za zpravodajský formát ho nelze považovat, protože primárně neinformuje, nepodává zprávy, což je zřejmé z obsahu prezentovaných sdělení, jejich subjektivního zpracování, z faktu neoddělování informací od názorů a komentářů, a dále z neaktuálnosti témat, popírající princip denního zpravodajského přehledu, který je výslovně uveden v licenčních podmínkách," zhodnotili radní pořad Jaromíra Soukupa.

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.