1. PODPORA TIŠTĚNÝCH MÉDIÍ

Tak čerstvé, jako noviny, které právě čtete

Aldi

Inzerci v tištěných médiích netradičním a inovativním způsobem využil obchodní řetězec Aldi s agenturou McCann ve Španělsku. Aby podpořil sdělení o čerstvosti svých produktů, nechal řetězec vždy časně ráno část svého sortimentu jako ovoce či pečivo zabalit do výtisku novin, v nichž se tentýž den jeho inzerát objevil. Na Epice kampaň získala zlato za využití reklamy v reálném čase a stříbro v kategorii retailové služby. McCann Worldgroup se díky této i jiným pracem stala nejúspěšnější agenturní sítí soutěže vůbec. Celkem získala 37 ocenění, z toho devět zlatých a jednu Grand Prix.
Foto: Epica Awards

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si