Tabákový průmysl opět hledá cesty, jak si podmanit širokou masu lidí. Odvětví, jehož charakteristickým znakem byl kouř, se připravuje na budoucnost bez hoření. Dokládá to skutečnost, že na konci září na český trh vstoupila značka cigaret s elektronickým ohřevem Glo od společnosti British American Tobacco. Umožňuje inhalaci zahřívaného tabáku a má být potenciálně zdraví méně škodlivá. Podobný výrobek iQOS od konkurenční společnosti Philip Morris už v Česku funguje víc než rok a podařilo se mu za tu dobu získat přes sto tisíc zákazníků. V kategorii zahřívaných tabákových výrobků nezaostává ani třetí globální hráč Japanese Tobacco International. Má značku Ploom, která je nyní k dostání v Kanadě, ve Spojených státech amerických a ve Švýcarsku. Na další evropské trhy plánuje brzy vstoupit.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si