Společně s Leošem Marešem moderoval televizní show, která měla být highlightem podzimního schématu - ale nestala se jím. Má kontrakt s tabákovým gigantem, jemuž pomáhá prodávat náhražky cigaret. Předává ceny - lecjaké, leckde a leckomu. Mediální témata a výstupy překrývají skutečné jádro byznysu Libora Boučka - moderování firemních akcí.

reklama
reklama

Můžu si vás ještě objednat na vánoční večírek?

Určitě. Ten důvod je prozaický, doba opulentních vánočních večírků skončila. Zadavatelé a majitelé firem pochopili, že lososa a skleničku šampaňského nic nepřebije. Vánoční večírek nemusí být velkolepá záležitost.

Myslel jsem, jestli máte víc času, když Prima zrušila soutěž 1 proti všem. Byl jste kreativním producentem a moderátorem, co se nepovedlo?

Prima ji nezrušila. Kdyby ji zrušila, neodvysílali bychom šest epizod, ale jen tři. Nejít do trojboje s Tváří a Stardance byla jedna z variant. Stardance startuje právě 13.října. Náš pořad 1 proti všem je série přímých přenosů, kde každý je uzavřená nekontinuální záležitost, tudíž je zkrácení cyklu možné. Relevantní odpověď na to, co se nepovedlo, by měli přinést analytici. Šest týdnů se na pořad díval stejný počet diváků, spíš bych řekl, že to mělo lehce rostoucí trend. A každý týden přes aplikaci hrálo víc než 100 000 lidí, což byl i podle licencora velký úspěch. Já sám to podrobím hlubší analýze v říjnu po poslední epizodě, tak se pak ozvěte.

Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si