Před několika měsíci jsme v této rubrice psali o první videomappingové 3D reklamě v České republice. "Chytré" billboardy budoucnosti toho ale budou umět daleko víc. Budou se o vás zajímat skoro jako vaši přátelé. Seznámí se s vámi a naučí se rozeznávat váš obličej, auto nebo to, co máte na sobě.

A TEĎ NĚCO PRO DÁMY

To všechno umožní invaze moderních digitálních technologií do oboru, který se donedávna jevil jako konzervativní "papírové" médium - venkovní reklamy, a zejména do sektoru billboardů. Zásadní průlom přišel před necelým rokem v Londýně. Legendární reklamy z Piccadilly Circus, které dotvářejí atmosféru tohoto místa už přes sto let, začaly být "chytré". Naučily se cílit reklamu podle aut, pohlaví a věku kolemjdoucích, ale i třeba i podle počasí, aktuálních zpráv nebo dění ve sportu a na sociálních sítích.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si