Než tuhle rubriku na měsíc zaplaví komentáře nejrůznějšího politického bizáru, chci se ještě zastavit u černého pátku e-shopu Alza.cz, který zuřil první zářijový týden. Není to poprvé, co Alza.cz roztáhla Black Friday do Black Week, a už vůbec to není poprvé, co ho přesunula z listopadu do jiné části roku.

Což nás těžko překvapí u subjektu, který zavedl letní Vánoce.

Jakkoli jsem se už stal vůči zelené figurce imunní, přesto mě jednou vtíravá reklama vytrhla z posluchačské apatie. To když mimozemšťan divákům polo bodře a polo blahosklonně nabízel, že tedy mohou slevy využít ne do pátku, ale až do neděle.

Jasně jsem v tom zaslechl intonaci Bédi Trávníčka, který definitivní konec točení kolem posouval v dvoutýdenních intervalech od února do listopadu.

reklama
reklama

U Bédi se to ještě dalo snést, všichni jsme tak nějak chápali, že dost frčí na té trávě. Ale proč se k téhle nastavované kaši uchyluje i Alzák, si lze jen těžko vysvětlit. Že na tohle ještě někdo uslyší, si tu může myslet snad jen Marťan.

Petr Kukal, tiskový mluvčí Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, držitel Křišťálové Lupy 2017

reklama