Z anglického Newcastlu to dotáhli do pozice hvězd současného marketingu. Na podzim Andrew & Pete zavítají na pražskou konferenci Forum Media.

V článcích, které se věnují dosavadnímu životu a dílu dvojice Andrew and Pete, se často objevují slova jako šílený, okouzlující a neuvěřitelný. Dva mladíci z anglického Newcastlu se stali celebritami globálního světa marketingu díky kombinaci všech tří těchto faktorů. Úspěch jim ale přinesla schopnost racionální úvahy.

Jak si v Chronicle Live povšimla Coreena Ford, Andrew Pickering a Peter Gartland, zakladatelé a majitelé značky Andrew and Pete, jsou "mladí, výbušní, překypují energií - ale z každého jejich nápadu je jasné, že o něm přemýšlejí".

reklama
reklama

SVĚŽÍ JÍZDA

Na Twitteru je populární názor, že "Andrew a Pete začínají tam, kde končí móda sdílení obrázků jednorožců". Na první pohled to je odvážné tvrzení, stačí se ale podívat na pár příspěvků na jejich youtubovém kanálu a je jasné, že nejde o nikterak přepjatou hyperbolu.

Content marketing Gartlanda a Pickeringa využívá vizuální a obsahové trendy různých cílových skupin. Třeba když se věnovali hojně propírané problematice GDPR, dokázali nezaměnitelným způsobem skloubit infantilní výbavu svého "studia" s pozoruhodně dospělým jízlivým přístupem k celé věci. Content marketing zejména v podání Petera Gartlanda, vybaveného vizáží ne nepodobnou Stevu Buscemimu, vypadá jako svěží jízda.

Na konferenci Forum Media, která se uskuteční v DOXu dne 23. října, přijíždějí s heslem "Content marketing nemusí být dlouhodobá strategie. Jde to i rychle!"

reklama