Obecně bych vzestup pánské kosmetiky jednoduše připsal přirozenému generačnímu posunu. Jsem přesvědčený, že můj otec (ročník 1930) v životě nepoužil deodorant. A já zase asi umřu bez zkušenosti s pleťovým krémem, který ale můj syn používá od svých patnácti.

Smyslem reklamy na produkty mužské krásy je, že muž po jejich použití bude vypadat, cítit se, působit lépe. Ale trpí na model před/po. Ale není to jediná kategorie, která se s tímto problémem musí potýkat. Dalším typickým představitelem jsou prací prášky. Desítky kreativců si už vylámaly zuby na pokusech přijít na něco lepšího, než zasviněné/čisté prádlo. Některé nápady byly vtipné. Problém byl, že nefungovaly - nehnuly s prodeji tak, jako milióntá variace na téma "prádlo čistější".

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si