Spotřebitelské výzkumy hlásí nárůst výdajů za pánské oblečení, kosmetiku pro muže a nejrůznější služby, které hýčkají tělo i duši. Jedná se ale o futuristickou vizi budoucnosti, kdy muži budou nosit make-up stejně jako ženy, nebo naopak jde o návrat k tradičnímu pánskému pojetí gentlemanů, kteří o sebe pravidelně pečují?

Muži jsou nové ženy

Šéf gigantické kosmetické firmy L'Oréal loni prohlásil, že nastupující generace mužů investuje do kosmetiky mimo jiné kvůli tomu, že chce na selfies pořízených pro sociální sítě vypadat stejně dobře jako ženy. "Muži jsou nové ženy, pánská kosmetika se během pěti let stane nedílnou součástí běžných drogerií," řekl Vismay Sharma v rozhovoru pro Daily Telegraph.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si