Oblíbenost sociální sítě Instagram roste a její typické prvky se stávají součástí kreativních konceptů i veselým doplňkem fotokoutků na firemních akcích. Čtvercový rámeček s nezbytným srdíčkem a hashtagy použila už předloni agentura TBWA\Chiat\Day v celosvětové kampani pro internetového zprostředkovatele ubytování Airbnb. Loni začal stejný motiv v pojetí agentury Lounge Design lákat obyvatele evropských států k návštěvě Maďarska. A letos kreativní tým Edy Kauby z agentury Ogilvy "zarámoval" nabídku Komerční banky a její penzijní společnosti. Protože Maďaři připravili českou variantu své kampaně až letos, potkala se v květnu právě s Komerční bankou. Na pražských zastávkách jste se tak mohli nejdřív nechat zlákat třeba k návštěvě lázní Egerszalók, a vzápětí uvažovat nad bankovními produkty.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si