Projekt spojující nejmodernější technologie s reálným - byť krátkodobým - přínosem pro konkrétní skupinu lidí. Ale zároveň velmi inspirativní. Takový vyhrál Českou cenu za PR. Absolutním vítězem 13. ročníku se stala realizace Touching Masterpieces vytvořená agenturou Geometry Global s technologickou firmou Neurodigital Technologies pro Nadaci Leontýnka.

Cílem anglicky nazvaného mezinárodního projektu, jehož český titul zní Dotýkání se mistrovských děl, bylo zpřístupnit nevidomým zásadní umělecká díla, která by jim jinak zůstala skryta. Spojením virtuální reality, speciálního softwaru a haptických rukavic vznikl v březnu v prostorách Národní galerie Praha v Anežském klášteře produkt, který oprávněně získal první místo v kategoriích Technologie a IT a Akce a události, druhé místo v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie a třetí místo v Přeshraničních projektech. A v konkurenci dalších 133 soutěžních realizací, které ve 22 kategoriích vydaly na celkových 290 přihlášek, získal i titul Absolutního vítěze.

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.