"Ať žijete kdekoli, ať jste kdokoli, slunce vychází a zapadá všude." A vy byste se na to podle světového módního řetězce měli připravit. Kampaň Under The Sun, kterou v polovině května spustila značka H&M, má zkrátka letní náladu a outfit pro každou příležitost. Ústředním motivem je cestování, bohémský styl a uvolněnost ve městě i na dovolené. Někteří kritici sice reklamu označili za "cestovatelské porno", protože spíš než o módní kousky tu jde o co nejširší zacílení, ale to videu na kvalitě neubírá. Podstatu léta vysttihuje zcela přesně. Letní kolekcí má zaujmout rozsáhlé spektrum zákazníků bez ohledu na to, co dělají. S "háemkem" lze prostě být od rána do večera, a to celé léto. Celkový dojem zkušený švédský režisér umocnil použitím francouzského šansonu La Mer.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si