V marketingu máme dvě kolegyně, které sedí ve Zlíně. Na celou firmu to je docela málo, takže hledáme marketingové posily, říká Pavla Houšťová, obchodní ředitelka společnosti Skřivánek, která patří k největším překladatelským i jazykovým agenturám v České republice.

Co dokáže zájemce o studium jazyků přesvědčit, aby se přihlásili do určité školy?

V případě člověka, který chce jazyk studovat pro zábavu, to bude cena a lokalita. Pak tu jsou studenti, u nichž cena nebude hrát moc roli, protože jim záleží hlavně na kvalitě. V jejich případě to budou reference školy. To jsou mladí lidé, kteří se potřebují v práci posunout na vyšší pozici, ale nemají tomu odpovídající jazykovou úroveň. S nimi se pracuje nejlépe, protože jsou motivovaní. U lidí starších padesáti let hraje roli hlavně cena.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si