Tuzemská pobočka Ogilvy přešla na novou organizační strukturu už od ledna letošního roku. Všechny změny teď završí novým vizuálním stylem. "Ogilvy odteď funguje pod jednou zastřešující značkou bez bývalých specializovaných firem. To by měl být konec transformačního procesu," říká český ředitel Ondřej Obluk.

Jaké změny jste v českém Ogilvy zavedli?

Místo předchozí orientace na jednotlivé komunikační disciplíny - reklama, PR, digital - jsme agenturní strukturu od ledna postavili na bázi klientských týmů. Těch je celkem devět, největší klienti mají týmy sami pro sebe. Ostatní jsou sdruženi v týmech podle hlavní podstaty práce, kterou si u nás klienti objednávají. Jde o čtyři domény: branding and advertising, digital engagement, PR and influence, media and distribution. V případě té poslední jde hlavně o on-line média. Máme tu totiž celá léta interní mediální tým. Tvoří ho deset, jedenáct lidí a dobře doplňuje škálu expertiz tady v Ogilvy.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si