Češi si zvykli sportovní vybavení čím dál častěji nakupovat on-line. Dokládají to naše interní čísla za rok 2017. Meziročně vzrostl celý segment sportovních potřeb o 23 procent. Jednoznačným tahounem je cyklistika, následuje fitness, outdoorové vybavení a sportovní výživa. Češi totiž začali zařazovat do jídelníčků výživové doplňky a proteiny, a to i ti, kteří aktivně nesportují.

Téměř celou třetinu útrat ve sportu on-line tvoří zboží pro cyklisty - jízdní kola a příslušenství. Ve srovnání například s vybavením pro zimní sporty je cyklistika na internetu dvakrát silnější. Nejoblíbenější jsou kola v průměru za deset tisíc korun, běžně si však lidé do nákupních košíků dávají i dražší bicykly.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si