Celkem 166 přihlášek - o čtyři víc než loni - zaslaly české komunikační agentury do soutěže festivalu Cannes Lions, který se bude konat od 18. června. Téměř sto entries má v soutěži Young & Rubicam Prague. To je hodně přes polovinu z celkového počtu, rozhodně však méně než v posledních letech, kdy agentura do Cannes zasílala až čtyři pětiny všech českých soutěžních příspěvků.

reklama
reklama

Y&R do soutěže přihlásila spot, tiskovou a rozhlasovou kampaň pro neziskovou organizaci Post Bellum a printové kampaně pro magazín Reportér a džusy Hello. Dále pak spot Fenomén Favorit pro výstavu v Národním technickém muzeu, spot pro neziskovku Mamma Help a s ní související projekt prvního piva pro ženy s rakovinou prsu Mamma Beer a kampaň o Sdružení Neratov pro Českou spořitelnu.

Mnohem aktivnější je letos pražská pobočka sítě Geometry Global, která loni podala šest přihlášek, zatímco teď jich má v šesti kategoriích hned 31. Geometry si věří s povedeným datovým projektem Touching Masterpieces

Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si