Agentura Bistro si na festivalu PIAF vysloužila další ocenění za kampaň Češi, děkujem!, kterou vymyslela pro organizaci Člověk v tísni. K úspěchu se sluší gratulovat, a dost možná to nebude poslední kreativní ocenění, které za projekt získá. Podobná "narušení" každodenní reality spojená s charitativním námětem se porotám líbí.

Připomeňme, že cílem loňské akce bylo přitáhnout pozornost k tomu, jak české peníze pomáhají konkrétním lidem v zahraničí. Ti jsou vděční, že na ně někdo myslí - odtud tedy název a slogan Češi, děkujem!, který se v různých cizích abecedách objevil v podobě ručně psaných vzkazů na desítkách billboardů. Vyvolalo to celkem povyk. Když se v zemi vystrašené migrační krizí objeví billboard třeba v arabštině, není divu. Po několika dnech přišla pointa: agentura původní nápisy přelepila překladem a adresou webu.

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.