Na český trh se vrací další z kdysi populárních značek. Firma Alimpex Food představila hned čtyři řady nové verze kdysi legendární zmrzliny Polárka. Došlo i k inovaci jejího loga, ve znaku ale zůstává původní ikona - medvědice Polárka, podle které byla pochutina nazvána. V aktuální nabídce je ovšem i zmrzlina s "cool" žvýkačkovou příchutí určená dětem.

Alimpex Food, která se zabývá distribucí potravin, se před čtyřmi lety rozhodla, že vedle chlazených produktů bude distribuovat také mražené. Navázala spolupráci se společností Nestlé, pro niž začala na českém trhu výhradně zastupovat některé nanuky. Protože ale Nestlé nemělo žádné tradiční značky, Alimpex Food sáhla do své vlastní databáze pro značku Polárka, kterou měla zaregistrovánu už od roku 1995. "Na konci loňského září jsme se rozhodli, že Polárku uvedeme ve velkém na trh. Vytvořili jsme ji za pět měsíců," říká Martin Kincl, marketingový ředitel Alimpex Food.

reklama
reklama
Tento článek je pro web uzamčen.