Dva bronzy a jedno stříbro získala agentura Kaspen/Jung von Matt v soutěži ADC Creative Awards za kampaň pro kávovou limonádu Mazagrande. Případovou studii, jak přivést na trh nový produkt, který neměl do té doby svou kategorii, teď představil výrobce limonády Tchibo při konferenci organizované Fakultou multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

reklama
reklama

Samotný nápad na chladnou kávu smíchanou s cukrem, citrusovou šťávou a sodovkou nebyl novinkou. Tchibo mělo tuto recepturu už dlouhá léta v šuplíku. "Každý nápad potřebuje trh, tedy potřeby zákazníků," vysvětlil vyčkávání Steffen Saemann, marketingový ředitel českého Tchiba.

Ten pravý čas přišel s rozvojem kávové kultury. Objevila se spousta druhů kávy, které dříve neexistovaly, a firma viděla příležitost. Německé vedení Tchiba souhlasilo s uvedením inovovaného produktu na trh - ale pouze v Česku a s dodatkem, že teprve pokud se nápad osvědčí, představí firma tento nápoj i na dalších trzích.

Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si