Komunikační byznys v druhém největším českém městě zůstává mediálně trochu ve stínu velkých pražských agentur. Jaký vlastně je? Nabízí se odpověď, že má sice klidnější tempo, ale zároveň se nebojí velkých výzev. Nepatří mezi ně ovšem soupeření s Prahou, které bývá předmětem vtipů. Brněnské agentury se naopak shodují, že pražská klientela je pro ně důležitá, řada jich na ní dokonce vyrostla.

reklama
reklama

"Začínali jsme s lokálními klienty a dnes jich už máme víc než polovinu v Praze," uvádí příklad Martin Brablec, ředitel Obsahové agentury. Ta v současnosti pracuje například pro e-shopy Mall.cz a CZC.cz nebo pro distributora pracovních pomůcek Cerva Group. "Žádná omezení kvůli vzdálenějšímu místu působení Obsahové agentury nevidíme. Máme pevně nastavené workflow a vše probíhá zcela bez problému," říká ke spolupráci Katarína Klíčová z marketingového oddělení Mall.cz.

Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si