Představte si dítě, které se učí plavat. Nesměle, krůček za krůčkem postupuje a zkouší tempa. Než si zaplave, trvá mu to dlouho. Vedle něj je jiné dítě, které s plovacím kruhem sebevědomě kráčí na skokanský můstek... a plác ho! Skočí. Takové dítko nikdo nepřehlédne. S Facebookem je to stejné. Pokud chcete rozvířit stojaté vody sociálních sítí, musíte do toho jít po hlavě.

Většina našich klientů chce začínat opatrně. Teprve když se jim první investice vrátí a ověří si je, chtějí postupovat dál a vloží do reklamy větší peníze. Vždy jim vysvětluji, proč je výhodnější opačná taktika. Důležité je také mít po ruce zkušeného specialistu, který vás jistí.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si