Moneta Money Bank představila svůj nový komunikační koncept. Zatímco veterinář Jiří Bartoška už není jeho součástí, perský kocour Tomio svou pozici obhájil. Komunikaci připravil vítěz podzimního výběrového řízení, agentura Kaspen/Jung von Matt.

Nový koncept a slogan "Nejlepší čas je teď" mají zdůraznit roli spolehlivého finančního partnera, který "naplňuje potřeby svých klientů tak, jak vznikají na jejich cestách životem". Tváří banky nadále zůstává kocour Tomio z minulých kampaní - tedy koncept, se kterým přišla ještě předcházející agentura Monety Labstore. Podle Slava Marušince, výkonného ředitele Kaspenu, ale dostává "nový rozměr". "Kočky žijí přítomností. Mají jiný pohled na svět, a proto vám může Tomio poradit, jak si ulehčit život," vysvětluje.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si