Svátek svatého Valentýna si obchodníci oblíbili. Třeba s Vánoci se prodeje srovnat ani zdaleka nedají, přesto je zájem zákazníků očividný. "Nákupní období dárků na Valentýna je mnohem kratší a trvá maximálně dva týdny předem. Vrchol bývá přímo v týdnu svátku. Ve srovnání s Vánoci se opravdu týká pouze několika kategorií," říká Adéla Berková, PR manažerka z Heureka.cz. Rovněž na e-shopu Mall.cz běží valentýnská kampaň jen dva týdny, a to od 30. ledna přesně do 14. února. "Valentýnská kampaň bývá každý rok úspěšná. Nevyčleňujeme pro ni speciální valentýnské zboží, ale spíše se potvrzuje poptávka po sortimentu, který je pro tento svátek typický," říká Jan Řezáč, tiskový mluvčí Mall.cz.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si