Práce "bokem" se týká více než poloviny pracovníků v on-line a e-commerce. Vyplývá to z výzkumu personálněporadenské agentury Online People, kterého se v loňském roce zúčastnilo na 700 respondentů z on-line marketingu a e-commerce. "Nejčastěji si přivydělávají copywriteři a PPC specialisté," konkretizuje Agáta Hrdličková, specialistka náboru Online People. K "bokovce" se přiznalo 68 procent copywriterů a 62 procent PPC specialistů. Externí přivýdělek mají i někteří specialisté, kteří jsou vázaní na fyzickou přítomnost v týmu, například specialisté na brand či PR, ale je jich výrazně méně: práci navíc uvedlo 45 procent z nich. V agenturách si přivydělává bokem šest z deseti pracovníků, v e-shopech se k dalším zakázkám po pracovní době přiznalo 55 procent marketérů.

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si