YouTube patří pod společnost Google, ale jeho vyhledávač posuzuje při řazení výsledků řadu jiných věcí než klasické hledání na webu. Specialisté na digitální marketing z firmy SEO Horizon připravili seznam faktorů, které mají vliv na to, jestli YouTube vybrané video upřednostní ve vyhledávání nebo na své homepagi.

Klíčový vliv má samozřejmě počet zhlédnutí a míra interakce uživatelů s videem (stisknutí ikonky palce nahoru pod videem, počet sdílení a komentářů). Ale to není všechno, videoportál bere v potaz také délku videa, jeho název, tagy a klíčová slova v popisu videa. Pokud firmy chtějí vědět, která slova na YouTube uživatelé hledají, SEO specialista Václav Veselka radí: "Najděte si na webu nástroje pro návrh klíčových slov, například www.keywordtool.io. Řada z nich dokáže vyhledat i slova a spojení, jež lidé hledají specificky na YouTube. A fungují i pro češtinu."

reklama
reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si